Samen investeren en innoveren, dat doen muziekmaatschappij Universal Music en communicatie- en marketingbureau Upstars met THE POP-UP TRUCK .“Hij is multifunctioneel, 12 meter lang, 3 meter breed en voorzien van een salon, toog, kookplaten, koelkast, opbergvakken en promotieborden. Bedrijven, maar ook particulieren en privé-initiatieven, kunnen hem huren en langs buiten kan hij helemaal gewrapt worden à la tête du client”, zegt Upstars-ceo Pieter Ramboer. “Wij zijn constant op zoek naar nieuwe, leuke, opvallende manieren om de muziek van onze artiesten tot bij de consument te brengen. Door middel van THE POP-UP TRUCK kunnen we de social media band die de fans vaak met de artiest hebben versterken met een ‘real life’ beleving!”, zegt commercieel en business development directeur Eric Gadet namens Universal Music. Nu zaterdag 20 mei rijdt THE POP-UP TRUCK een eerste keer uit. Vanaf 14.00 uur staat hij op de parking van Ring Shopping Kortrijk, waar André Hazes jr. zijn nieuwe cd ‘Wijzer’ exclusief komt signeren. Als je meer info wil over THE POP-UP TRUCK, of als je hem zelf wil reserveren, dan surf je best naar www.thepopuptruck.be Vergeet ook niet om de Facebookpagina te liken, zo blijf je op de hoogte van alle activiteiten.

Als achtergrondinformatie gaan we even terug in de tijd, naar december 2014. Upstars en Muziekpunt.be openden twee pop-up stores in Ring Shopping Kortrijk en Waasland Shopping. Meer dan 30 artiesten kwamen optreden, sommigen gingen aan de slag als gelegenheidsverkopers. In volle eindejaarsdagen gingen er een massa cd’s, dvds’s en geschenkartikelen over de toonbank. De pop-up stores waren publicitair en commercieel een weergaloos succes, mede en dankzij ook de inspanningen van Universal Music. Voor Pieter Ramboer ligt dit verhaal mee aan de basis van THE POP-UP TRUCK.Ook al leven we in een digitale wereld, waarin online sales een steeds groter deel van de koek opeisen, het menselijke contact blijft voor velen primeren. Wij bieden met THE POP-UP TRUCK de mogelijkheid om letterlijk naar je klanten, publiek, werknemers, vrienden,…toe te gaan. De laagdrempeligheid start vanaf het moment dat de wielen van THE POP-UP TRUCK bollen en hij de baan opgaat. Zodra hij stilstaat opent hij de deuren van een multifunctionele oppervlakte, die gebruikt kan worden voor diverse activiteiten. Iedereen die op zoek is naar een compleet ingerichte, polyvalente, verplaatsbare ruimte, kan er gebruik van maken. Hij is op maat gemaakt, beschikbaar voor ieders budget en inzetbaar voor publieke en B2B-events.

In eerste instantie investeren wij mee in THE POP-UP TRUCK om onze artiesten en releases te ondersteunen. Of het nu de Dorpsstraat, de Kerkstraat of de Nieuwstraat is, een schlager-, rock- of dance-festival, dat maakt niet uit, want dankzij THE POP-UP TRUCK kunnen wij snel en efficiënt contact maken met ons publiek. Ontmoetingen, foto’s, selfies met onze artiesten, tot het verkopen van fysiek product. Voor ons is het realiteit en dankzij dit verhaal kunnen we snel en eenvoudig schakelen, waardoor we onmiddellijk het juiste publiek bereiken”, zegt Eric Gadet namens mede-investeerder Universal Music.

Meer info over THE POP-UP TRUCK kan je vinden op www.thepopuptruck.be of op de Facebookpagina. Nu zaterdag 20 mei kan het publiek kennismaken met THE POP-UP TRUCK. Vanaf 14.00 uur staat hij de parking van Ring Shopping Kortrijk, waar André Hazes jr z’n nieuwe cd ‘Wijzer’ komt voorstellen en signeren. Het gaat om een exclusieve, enige signeersessie die André doet in Vlaanderen voor z’n nieuwe cd. Fans mogen deze afspraak niet missen.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht: