Gentle Promotion gaat na dertien jaar en twee nieuwe medewerkers verder onder een nieuwe naam: Les Fabuleux. Zaakvoerder Amélie Van Hoorebeke vertelt: “Les Fabuleux staat nog steeds voor top notch en dedicated promotie voor nieuwe en gerenommeerde artiesten, labels, evenementen en festivals.” Artiesten die alles in eigen beheer doen, kunnen voortaan ook bij Les Fabuleux terecht voor extra consultancy en DSP pitching.

“Ons team en onze expertise is door de jaren heen uitgebreid en gegroeid. Het werd tijd om die evolutie te vieren met een nieuwe naam”, aldus Amélie, die in 2009 Gentle Promotion oprichtte na een decennialange carrière als Promotion Manager en Product Manager voor het onafhankelijke label V2 Records Belgium.

In 2018 vervoegde Charlotte Van der Goten het Gentle Promotion-team. Zij had toen reeds 8 jaar ervaring in het muzieklandschap, onder andere bij JIM tv en als Label Manager bij V2 Records Belgium. Vorig jaar kwam ook Judith Goukenleuque erbij. Judith begon haar carrière in de muziekindustrie in 1994 bij Sony Music Belgium als Promotion Manager. In 1998 stapte ze over naar V2 Records Belgium waar ze tot begin 2021 werkte als Label Manager.

Promotie en consultancy
“Samen hebben we 63 jaar ervaring in de muziek. Dat kan tellen”, aldus Amélie. Les Fabuleux is gekend in de internationale en Belgische muzieksector om haar uitgebreide, kwalitatieve en op maat gemaakte promotiediensten met Pers & Online Promotie en Radio & TV Plugging. “Ons groot professioneel netwerk waardeert en vertrouwt ons”, vertelt Amélie. “Dat betekent dat onze klanten erop mogen rekenen dat ze een gepersonaliseerde service krijgen, waarbij de juiste mensen zorgen voor de juiste context en de juiste platformen.”

Artiesten die alles in eigen beheer doen, kunnen vanaf nu bij Les Fabuleux ook terecht voor extra consultancy en DSP pitching. “Daar is veel vraag naar in de sector”, legt Amélie uit. “In de praktijk boden we die diensten al aan, maar nu zetten we er nog meer op in met op maat gemaakte pakketten.”

Waarden en werkethiek
De naamsverandering weerspiegelt ten slotte de positieve waarden en werkethiek die Amélie, Charlotte en Judith delen. “Les Fabuleux wil anders zijn dan sommige grote spelers in de industrie. Toegankelijkheid, transparantie, warmte en menselijkheid staan bij ons centraal”,aldus Amélie. “Bovendien houden we onze werking manageable, zodat we genoeg tijd en ruimte kunnen bieden aan elke klant. Die koers blijven we ook in de toekomst varen.”

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht:

Meer over