1. crmDe Mol startte gisteren met een (verf)bommetje: maar liefst 1.060.167 Vlamingen – goed voor 51,6% marktaandeel - keken op zondagavond naar de extra lange eerste aflevering van het tiende seizoen, met o.a. de introductie van verrassingskandidaat Jens. De openingsaflevering van het succesprogramma werd sinds de start op VIER nooit beter bekeken. Ter vergelijking: 943.852 kijkers in 2016, 875.157 in 2017, 1.040.537 in 2018, 979.742 in 2019, 1.049.782 in 2020 en 1.031.486 kijkers in 2021. Op de winnaar en de ontmaskering van De Mol is het nog even wachten tot 8 mei. En iedereen die wil kan de finale van dit feestseizoen helemaal live meemaken vanuit Paleis 12 in Brussel.

CIM TV – Noord – live+uitgesteld+web+rerun – 4+ (aantal kijkers) & VVA 18-54 (marktaandeel) - SBS Belgium

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht:

Meer over