Gisteren werden Kinepolis Brugge, Oostende, Kortrijk en Gent overrompeld door 1050 Club Brugge -fans ter gelegenheid van de UEFA-wedstrijd "Valencia - Club Brugge"

Vanuit Valencia werd de voetbalwedstrijd live per satelliet doorgestraald naar het grote scherm. Voor dit sportieve en technische hoogstandje sloeg Kinepolis de handen in mekaar met EXQI Sport, de sportzender van de Alfacam Group, die over de Vlaamse uitzendrechten voor de wedstrijd beschikte.

Sponsor Carlsberg deelde gratis bier uit in de tot stadiontribunes omgetoverde filmzalen. De blauw-zwarte kleuren, het gigantische scherm, het haarscherpe beeld en het surround-geluid zorgden voor een verbluffende voetbalsfeer. Rechtveren bij het doelpunt van Club Brugge, zingen, spanning, stilte na het doelpunt van Valencia; alles in het teken van de wedstrijd. Tevredenheid alom na de gelijkstand van Club-Brugge; enthousiasme alom na de allereerste live voetbalbeleving te Kinepolis.

Na dit succesnummer en op verzoek van voetbal- en supportersclubs zullen Kinepolis en Alfacam alles in het werk stellen om in de nabije toekomst een uitgebreide voetbalprogrammatie op het getouw te zetten.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht: