Rita Ora werkt lanceert nieuwe single "Poison"

Rita Ora werkt lanceert nieuwe single "Poison"

Gedaan met wachten; Rita Ora is terug met een nieuwe single! Een jaar na “Never Let You Down” brengt Rita Ora een nieuwe track uit : “Poison”. Ze heeft echter niet stil gezeten; ze maakte haar debuut als coach in The Voice UK en zong mee op tracks van onder andere Charli XCX en Iggy Azalea.

“Poison” is geproducet door Sir Nolan (Nick Jonas, Justin Bieber, Kelly Clarkson, ...) en belooft een knaller van een hit te worden : “It was really important for me to come back with the right song. It’s been a while and I wanted to come back with a bang”, zegt Rita.

Rita, die in de UK al vier #1 hits scoorde, is volop aan het werken aan een tweede album, dat later dit jaar zal worden uitgebracht. Ontdek de video van “Poison” hier : https://www.youtube.com/watch?v=CJu6Fh1FSEo

Bekijk video

Ingesloten inhoud van een sociaal netwerk dat cookies wil plaatsen of uitlezen (YouTube). Je hebt hiervoor geen toestemming gegeven.

Lees meer

Alle artikels →