Henk Rijckaert is terug. Vanaf oktober trekt hij opnieuw de theaters in met zijn comedyshow ‘Influencer’.

INFLUENCER
De voorbije jaren ontpopte comedian Henk Rijckaert zich tot een echte influencer. Zijn YouTubekanaal ‘Koterij’ telt intussen meer dan 30.000 abonnees. Ook door zijn aanwezigheid op alle andere socialemediakanalen zou je hem van influencerschap kunnen verdenken. Tijd om dat fenomeen eens grondig onder de loep te nemen, dacht Rijckaert. Begin dit jaar ging hij in première met zijn comedyshow ‘Influencer’. Rijckaert zet zijn tournee vanaf oktober verder doorheen Vlaanderen.

GÊNANT
Al zal hij zich vooral focussen op de kansen die de doorsnee influencer laat liggen. De meesten tonen namelijk enkel het perfecte plaatje, terwijl er zoveel gênante dingen gebeuren in het echte leven. Dus positioneert Rijckaert zichzelf als ‘influencer van de gênante dingen’. Van beige tanden en aambeienzalf tot twijfelachtige selfies.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht:

Meer over