Altijd al van een carrière als graficus of kunstenaar in de muziekwereld gedroomd? Wil je graag jouw artwork zien verschijnen op iTunes, Spotify , Deezer en Ultratop? Of heb je gewoon zin om je creatief uit te leven en gratis tickets te winnen voor Sarah Ferri’s AB concert? Het kan!

Sarah Ferri heeft zin in iets nieuws. Ze is op zoek naar een hoes voor haar nieuwe single “Dancing At The Supermarket”. Deze track wordt in januari gereleased en naar alle radiozenders gestuurd maar dat kan niet zonder mooie hoes. Word jij de ontwerper? Leef je uit! Ga je gang!

De winnaar ziet zijn artwork op iTunes / Spotify /Deezer verschijnen en mag met een vriend(in) gratis naar het concert in de AB op 28 februari. Maar dat is niet alles: je krijgt je artwork op een mooie canvas en die wordt je overhandigd door niemand anders dan Sarah zelf!

Hoe neem je deel?
1. Laat je creativiteit de vrije loop en maak het artwork voor de single.
2. Post de afbeelding op de Sarah Ferri Facebook pagina vóór 30 november
3. Vanaf 1 december worden alle deelnemende afbeeldingen in een album verzameld op de Sarah Ferri Facebook pagina
4. Zorg ervoor dat jouw afbeelding de meeste ‘likes’ verzamelt. Dit kan tem 10 december.
5. WIN de iTunes/Spotify/Deezer/Ultratop publicatie + een canvas + Meet & Greet + tickets voor de AB show
6. SUCCES!

Meer info: www.facebook.com/sarahferrimusic

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht: