VTM KIDS roept alle kijkers op om de handen uit de mouwen te steken voor Rode Neuzen Dag. Het kidsmerk van MEDIALAAN lanceert daarom de Funny Cupcakes-actie, die kinderen moet aanzetten om zoveel mogelijk ‘funny cupcakes’, gebakjes met een mopje in, te bakken én te verkopen. Ook Matteo Simoni, Olga Leyers en Ruth Beeckmans zetten hun schouders onder het initiatief. Zij kropen met een heleboel moppen de studio in en gaven de cupcakes een stem. De korte spots die ze inspraken zijn binnenkort te zien bij VTMKOOM, KADET en VTM. Bakken en verkopen kan samen met het gezin, of nog beter: met de hele school. Want de school die de grootste opbrengst heeft ingezameld voor Rode Neuzen Dag wordt getrakteerd op een onvergetelijk speelplaatsconcert.

Op de VTM KIDS-website en in de app kan je alles terugvinden om aan de slag te gaan: een heerlijk recept, een instructievideo - stap voor stap uitgelegd door vlogster Clarice -, en verkooptips van de andere vloggers. Maar een funny cupcake is pas écht funny met een mopje erin. Ook daar zorgt VTM KIDS voor. Met de moppengenerator (https://vtmkids.be/moppengenerator) tap je steevast de beste moppen.

Alle informatie is te vinden via: https://vtmkids.be/funny-cupcakes.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht: