Vanaf 30 januari ruikt TMF helemaal naar het nieuwe: er starten drie nieuwe eigen producties, de programmalooks veranderen en kijkers krijgen een nieuw gezicht te zien op het scherm.

Met een gemiddeld marktaandeel van 1.7 % (komende van 1.4%) in 2005 is TMF de grootste muziekzender in Vlaanderen. Omdat we enkel denken in termen van ‘bigger & better’, werden er voor 2006 programma’s bedacht die bulken van lokale inbreng en creativiteit. Zo start ‘Double Trouble’, een nieuw afterschool programma waarvan VJ’s An en Caren de duopresentatie op zich nemen en duikt VJ Olli onder in alle uithoeken van de muziekwereld. Frank Molnar gaat op zijn beurt feesten op kosten van TMF in ‘Loaded’. Verder komt er vanaf maart een nieuwe serie van de talentenjacht ‘Rate The VJ’ en trekt VJ An erop uit met grote artiesten in ‘An Tour’.

De hot new VJ Sean neemt het programma Hitzone over van VJ Caren. Sean ken je als de 22-jarige drummer van Nailpin en deelnemer van MTV’s Road Rally. De rock ’n roll attitude die noodzakelijk is om als TMF VJ door het leven te gaan heeft hij dus al…het presentatietalent gelukkig ook!

Klassiekers als Ultratop 50, Coolsweat, De Afrekening en The Essentials behouden hun prominente plaats in het programma aanbod, maar kunnen wel rekenen op een nieuwe frisse aankleding.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht: